חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות בתל אביב – כך תבחרו את המלון המושלם

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

תל אביב, עיר החוף התוססת בישראל, היא באמת מיקרוקוסמוס של העולם, מלאה בתערובת מסנוורת של ארכיטקטורה מודרנית, ציוני דרך היסטוריים, סצנה קולינרית מפתה, חיי לילה דינמיים וכמובן חופי ים יפיפיים. לתל אביב יש הרבה מה להציע לכל מטייל, אבל כמו בכל חופשה, הלינה שלכם עשויה להרים, או להוריד את הטיול שלכם.

היום, נצלול לתוך כמה מהמלונות המובילים שיש לתל אביב להציע, עם התמקדות מיוחדת בקולקציית המלונות בתל אביב של בראון..

מתכוננים לטיול בתל אביב

לפני שאתם יוצאים למסע  בתל אביב השוקקת, חשוב להיות ערוכים היטב כדי להפיק את המרב מהשהייה שלכם:

תחבורה

אחד השיקולים הראשונים צריך להיות לוגיסטיקת נסיעות. אם אתם נוהגים, תכננו את המסלול שלכם מראש כדי להימנע מתנועה עודפת ולהבטיח שאתם מודעים למתקני חניה בקרבת המלון שלכם, שכן חניה בתל אביב עלולה להיות מסובכת אם אינכם יודעים היכן לחפש. אם אתם משתמשים בתחבורה ציבורית, הכירו את לוחות הזמנים של הרכבות או האוטובוסים פחות או יותר.

עיתוי הביקור

לאחר מכן, שקלו את עיתוי הביקור שלכם. תל אביב תוססת לאורך כל השנה, אבל יש לה קסם מיוחד במהלך חגים ומועדים שונים. עם זאת, יש לזכור כי בחגים יהודיים, במיוחד ביום כיפור, העיר מואטת, וכמעט כל העסקים נסגרים. אמנם גם במהלך השבת מקומות הבילוי בעיר ברובם ישארו פתוחים, אך צפו לקצב איטי יותר, וזכרו ששירותי התחבורה הציבורית לא יעבדו כמובן.

אוכל, מזון ומסעדות

בהתחשב בסצנת האוכל התוססת של תל אביב, ייתכן שתרצו לחקור מסעדות פופולריות ולבצע הזמנת שולחן מבעוד מועד, במיוחד עבור מסעדות יוקרה ומסעדות שף. העיר מתהדרת במגוון אפשרויות לכל חך, ממנות טבעוניות וצמחוניות ועד פירות ים טריים ומטבח מזרח תיכוני מסורתי.

התחשבו במזג האוויר

לבסוף, ארזו לפי העונה. הקיץ בתל אביב חם ולח, מושלם לחופשת חוף, בעוד שהחורף מתון ומדי פעם גשום. ללא קשר לעונה, התאבזרות בבגדי טיולים ליום ובגדים מעט יותר מהודרים ללילה תשרת אתכם היטב, מכיוון שהעיר מאופיינת בחיי לילה פעילים.

זכרו, בין אם אתם הולכים ליהנות מסצנת אמנות הרחוב התוססת, מהחופים הצהובים – כחולים או מהשווקים ההומים, ההכנה היא המפתח לחוויה תל אביבית חלקה ובלתי נשכחת.

בחירת מלון בתל אביב

ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת מלון בתל אביב. 

מיקום המלון

המיקום הוא מכריע – האם אתם רוצים ללון ליד החוף? אולי ליד הברים, המסעדות וחיי הלילה התוססים? האם תרצו ללון במרחק הליכה מנקודות ציון תרבותיות והיסטוריות?

תקציב הטיול

התקציב שקבעתם לעצמכם הוא גורם משמעותי נוסף. תל אביב מציעה מגוון רחב של מקומות אירוח מהוסטלים זולים ועד מלונות מפוארים. אנו ממליצים להיסגר מראש על תקציב לכלל הטיול שלכם, ומהסכום הכולל 'לגזור' את התקציב למלון שלכם.

שירותי מעטפת

לשירותי המלון הדרושים על ידכם יש גם חלק בתהליך קבלת ההחלטות. תעדוף של מה הכי חשוב לכם, בין אם זה בריכה, חדר כושר, חדר ישיבות, ארוחת בוקר חינם או אינטרנט אלחוטי מהיר. נסו להבין מה חשוב לכם שיהיה במלון בו אתם שוהים.

מלונות מובילים בתל אביב

1. BOWN TLV

בראש הרשימה שלנו נמצא, איך לא – BROWN TLV – חלוץ בסצנת מלונות הבוטיק של תל אביב. ממוקם בלב העיר, מלון אורבני זה מציע שילוב ייחודי של עיצוב מסוגנן, שירות אישי ואווירה מגניבה בהחלט. מלון בראון TLV אידיאלי למי שרוצה לחוות את החיים הפועמים של העיר, בקרבה לשוק הכרמל, לשכונת נווה צדק האופנתית ובמרחק הליכה קצר מחוף הים. מרפסת השיזוף על הגג היא מקום מושלם למנוחה עם נוף פנורמי של העיר.

2. BROWN Beach House

מאותה קבוצה, בראון ביץ' האוס מציע חוויה משובבת נפש כשבמרכזה כמובן – החוף. המלון ממוקם במרחק צעדים ספורים מהחופים החוליים של תל אביב ומשלב אסתטיקה בהשראת מיאמי עם אווירה נינוחה של אתר נופש ים תיכוני.

3. BROWN GOLDEN HOUSE

מלון בוטיק זה ממוקם בתוך בניין באוהאוס מרשים ליד חוף תל אביב, ומציע אווירה של נופש עם תחושה קוסמופוליטית בהשראה לטינית. העיצוב שלו מציג צבעי תבלינים חמים המודגשים בנגיעות זהובות, ריהוט ייחודי וצמחייה טרופית עבותה. אורחי בראון גולדן האוס יכולים ליהנות ממתקנים במלון בראון ביץ' האוס הסמוך, לרבות מזנון ארוחת בוקר גורמה, ספא מפואר, וגישה לאולם הטרקלין המסוגנן ולמרפסת הפלמינגו התוססת. חוויה ייחודית זו מציבה אותו כבחירה מובילה למלון בתל אביב.

4. POLI HOUSE

מלון מעצבים זה עם ארכיטקטורת הבאוהאוס המדהימה שלו מציע לאורחים שהות מודרנית ומפנקת בלב העיר. גולת הכותרת שלו היא בריכת הגג עם נוף פנורמי של תל אביב. במלון תיהנו מרופטופ אורבני עם בר ומוזיקה טובה ברקע, חדרי טיפולים ומתקני ספא, בריכת אינפיניטי מחוממת ועוד.

5. DAVE GORDON

אפשרות מצוינת נוספת מאוסף מלונות בראון בתל אביב הוא דייב גורדון! דייב גורדון הוא מלון מיוחד, שיקי, ודידותי מאוד לתקציב. המלון ממוקם ליד חוף פרישמן המפורסם בתל אביב ומתגאה באווירה תוססת. ב'דייב' תמצאו את הטוב מכל העולמות – הרוח היצירתית של תל אביב, האופי והנשמה של שוק הפשפשים, המצעים של מלון יוקרה, הסגנון החברי של בר מקומי והמיקום המנצח ליד הים – והכל במחיר שמשאיר מספיק כסף בארנק כדי לקרוע את העיר!

לא משנה היכן תבחרו לשהות, תל אביב מבטיחה חופשה מלאה בתרבות תוססת, פנינים היסטוריות ותענוגות קולינריים, המבטיחה זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן