חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הולנד או מונטנגרו? איפה יותר מומלץ עם ילדים?

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

עכשיו כשאנחנו סוף סוף יכולים לקחת את הילדים שלנו לטיול בחו"ל, אולי אפילו בפעם הראשונה בחייהם, צריך להחליט מהו היעד המומלץ ביותר לטיול שכולל ילדים צעירים. ובכן, אנחנו כאן בשביל להציע לכם שתי אופציות שונות אך מיוחדות, כאשר כל אחת ידידותית לילדים, אך מציעה חוויה אחרת. 

היעדים המומלצים שאולי לא חשבתם עליהם הם הולנד ומונטנגרו. שני היעדים הללו שונים בתכליתם וכמובן מבחינה גיאוגרפית, אבל כך הם מציעים לנו מגוון מאד גדול וטווח בחירה הגיוני. אז בואו נגלה מה הייחוד של כל יעד ואיך נבחר את המקום המושלם עבורנו ועבור הילדים.

הולנד

הולנד היא מדינה רחבה ופסטורלית והיא מציעה לנו בעיקר תיירות נוסח מערב. משמע, נוכל ליהנות עם הילדים במוזאונים, שיט על הנהר, קניות ועוד. מדובר על חוויה יותר עירונית, בעיקר אם נבחר בעיר כמו אמסטרדם, אבל כמובן נוכל גם לצאת אל הכפרים מסביב ולחוות את הולנד האותנטית. 

מונטנגרו

לעומת הולנד, מונטנגרו היא בעיקרה טיול טבע ותרבות. משמע, היא מציעה לנו בעיקר מסלולי טיול עם נופים בלתי נשכחים, שיעזרו לנו ללמד את הילדים שלנו על החשיבות של שמירה על הטבע. לצד זה, האוכלוסייה המקומית היא יותר כפרית ולכן שקטה ונעימה. לבסוף, מדובר באופציה הזולה יותר מבין השניים ועדיפה עבור אלו שמעדיפים טיול טבע מהסוג שפשוט אי אפשר לחוות בארץ. 

לסיכום

אם אתם מחפשים יעד שווה לחוות עם הילדים, אין ספק שהולנד ומונטנגרו הם מעניינות ומהנות ביותר. ניתן לבחור כל יעד בהתאם למטרת הטיול והתקציב שיש בידינו וכמובן בהתאם לרצונות של הילדים עצמם. בעוד שהולנד תעניק לו חוויה עירונית, מונטנגרו תעניק חוויה תרבותית בטבע. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן