חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים להכיר את ישראל דרך האוכל? כדאי לכם לחשוב על סיורים קולינריים

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

ישראל הפכה לכוח קולינרי בינלאומי. במדינה שיש בה גישה חריפה כל כך לחיים, תמצאו הרבה תבלינים וניחוחות. המטבח הישראלי ידוע בהיותו עשיר ומגוון, סיור קולינרי בישראל הוא אחת הדרכים הנפלאות לחוות את הארץ באמת.זה פתח לך את התיאבון? 

סיורים קולינרים בירושלים

הזדמנות מעמיקה לחוות את ירושלים האוטנטית והעשירה בטעמים. מסע ברגלים בין נקודות הייחוד של ירושלים לצד הסצנה הקולינרית המרגשת שלה. סיורים קולינריים רגליים ברובע העתיק, ובחלקים הנוצרים ערבים ויהודים של העיר מביא תמהיל של טעמים מפנקים ומעניינים. מחנה יהודה זו תחנה שהיא מאסט- כל הטעמים הצלילים והריחות של ישראל במקום אחד. באזור זה של העיר מתכנסות למעלה ממאה עדות יהודיות שונות בכור היתוך של מה שהוא היום המטבח הישראלי הירושלמי החדשני.

סיורים קולינרים בעקבות החומוס

באופן טבעי, אנחנו רוצים מסע עם חומוס, כי מי שמבין יודע שבישראל הוא הרבה יותר מסתם אוכל. כל ישראלי שתפגשו מוכן לספר לכם על "החומוס הכי טוב בישראל", אבל אל תצפו לקבל שם של מקום אחד – התשוקות גדושות כשזה מגיע לחומוס וכך גם חילוקי הדעות. אבל אל יש כל כך הרבה תחנות שוות שאפשר ללכת בעקבות החומוס שגם אתם בסוף לא תדעו להגיד מה הכי טעים.

סיור קולינרי חווית שבת בתל אביב

חווית ארוחת שבת יהודית מסורתית היא אחד מסיורי האוכל הטובים ביותר בישראל ותל אביב יודעים איך לעשות את זה נכון. שבת היא דרך יהודית מסורתית להימלט משגרת היומיום. הארוחות בשבת הם החלק אולי הכי חשוב אצל רובינו, מאכלים עם טעם יהודי מזה דורות שפשוט גורמים לכולנו תחושה של בית. בתל אביב דוכנים ומסעדות רבות מציעים מטעמים קולינרים מפנקים שכולם במוטיב השבת עבור כל גווני עם ישראל. 

סיור אחר היין

היקבים בישראל מייצרים יינות משובחים, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות הצליחו בישראל להפיח חיות ותבואה באזורים שהיו לפני זה שממה. מטעמים של יינות מהגולן ועד הדרום הם סיור בעקבות ההיסטוריה, הטעמים והארומה העשירה שיש ליין הישראלי להציע. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן