חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות כלה מיוחדות ליום המיוחד

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

ייחודיות של שמלת כלה

לקראת יום חתונה יש משהו שאין לגביו ספק עבור החתן והכלה. הם רוצים להיראות במיטבם, כך שיהיו הכי יפים ומיוחדים. דבר זה מושפע רבות מהחליפה ושמלת הכלה שהשניים יבחרו ליום אירוע. כשמדובר בשמלות כלה מיוחדות, צריך לדעת שמדובר בעניין רציני שדורש השקעה ומחשבה מראש. כיצד יעוצב? איך ייראה? יש כל כך הרבה משתנים עבור השמלה. כיום, יש מבחר גדול של שמלות אשר ייחודן בא לידי ביטוי בגזרותיהן ובאלמנטים עיצוביים נוספים כמו סוגי בדים, עיטורי תחרה ושזירות פנינים.

איך תדעי איזו שמלת כלה יכולה להתאים לטעמך האישי?

עיצוב של שמלת כלה מיוחדת עבור הכלה מקביל לעיצוב של מי שהיא. הייחוד ניכר בחזות של הכלה ובאישיות שלה. כל אלו נדרשים לבוא לידי ביטוי בבחירת ועיצוב שמלת כלה מיוחדת ומקורית, המדגישה נתוני חוזקה במראה ומטשטשת נקודות חולשה בעיצובה. כמו כן, הרבה פעמים עיצוב של שמלת כלה מיוחדת נבא לידי ביטוי בהקשר למגמות אופנה עכשוויות, ומתורגמת לכדי תפירה והכנה של שמלה ייחודית.

כך למשל, ישנן שמלות כלה עם כיסים, שמלה מעוצבת עם פפיונים, שמלת כלה קצרה או שמלה בעלת גוון לא שגרתי. בנוסף, היתרון בבחירת שמלת כלה מיוחדת נותנת אמירה אישית מובהקת המתאימה לאישיותה של הכלה ולסגנון האירוע. כך למשל, יש הבדל בעיצוב שמלה עבור חתונת צהריים קלילה לבין חתונת ערב מפוארת, מעונבת ויוקרתית.

סוג הבד שיכול להתאים לשמלת כלה מיוחדת

כמו שהבהרנו קודם, עלינו להתייחס לסוג האירוע שנרצה ובהתאם לבחור את סוג הבד לשמלת הכלה המיוחדת שנרצה. לרוב, הבד משפיע ישירות על מאפיינים רבים וחשובים מעבר למראה כמו: כמה הוא פרקטי ונושם, כמה הוא צמוד או משוחרר וכמה הוא מחמיא. משי הוא בד טבעי לחלוטין. והוא לרוב קל ומבריק מה שהופך אותו למאוד מבוקש בעולם. מנגד ניקח בחשבון שהוא בד אטום יחסית והוא לא מאוד גמיש. בשל כך, פחות מומלץ לחתונות בעונה החמה.

בד נוסף הינו הסאטן שמאוד נפוץ גם כן ויחסית מבריק והוא בעל מגוון גדול של סוגים. בנוסף, להבדיל מהמשי, בד זה יותר קליל ומאוורר מה שמעניק לו גמישות גדולה יותר. 

כמו כן ישנם בדים נוספים שנוספים לשמלת הכלה אך לא בהכרח יהיו המרכיב הבלעדי שלה. בד השיפון לדוגמה הוא בעל מרקם חלק ושקוף בשל שיטת האריגה שלו. השיפון משולב פעמים רבות בשמלות כלה כיוון שהוא קשה יחסית ולכן מייצר נפח ותחושה מרשימה ומלכותית ועם זאת לרוב הוא בד נושם. 

בדי התחרה והבדים המחורזים נוספים גם לעיתים וגורמים לשמלה להיראות יותר מושקעת ומלאת פרטים. עם זאת, בדים עם חרוזים לרוב לא מאוד גמישים, ותחרה יכולה להשתנות בהתאם לסוג המוצע מבחינת הגמישות. סוגים נוספים הינם בדי הטול והאורגנזה ששקופים ברובם וארוגים לעיתים מסיבים טבעיים. בדומה לתחרה ולבדים המחורזים, בדים אלו משולבים בשמלה בעיקר כדאי ליוצר רושם ואפקט.

מה יהיו העלויות של הכנת שמלת כלה מיוחדת?

המחירים של שמלת כלה משתנים בהתאם לכמה פרמטרים שהכלה תבחר. ראשית, סוג הבד. דבר נוסף, גודל השמלה, ממידה XXS ועד XXL יש טווח רחב של גודל בד שמשתנה אף הוא בהתאם לאורך שנבחר. משמלה קצרה ועד שמלה ארוכה שמתפרסת מאחורי הרגליים. כל אלו מסתכמים החל מ-2000 ₪ ויכול לנוע עד 15,000 ₪. הכל תלוי במעצב ובמשתנים שציינו. ככל שהמעצב יהיה מוכר יותר בשוק, כך מחיר השמלה יעלה בהתאם. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן