חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסכמים שנה באופנה: על הטרנדים הבולטים שראינו בשנת 2023

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

שנת 2023 אוטוטו מאחורינו, על כל האירועים והשינויים שהביאה איתה, ובעולם האופנה בוחנים את הטרנדים והמגמות שכבשו את המגזינים, התצוגות הרשמיות ובעיקר את הרחוב והקהל בניסיון ללמוד ולהכיר אם ישנן מגמות, טרנדים ופריטים שכדאי לשמר ולפתח אל תוך שנת 2024 שכבר מעבר לפינה. בסיקור הבא נציג את עיקר התופעות האופנתיות והפריטים הבולטים שתפסו לנו את העין ברחוב המקומי בשנה החולפת, קדימה מתחילים:

אזהרת פריט קבע – דומיננטיות הג'ינס

מכנסי ג'ינס הוא מפריטי הלבוש המסורתיים הוותיקים ביותר, ויחד עם זאת מותגים רבים מצאו את הדרך להפוך אותם לחדשניים ואופנתיים גם בשנה החולפת בעזרת טוויסטים חדשים, גזרות מיוחדות ושינויים מינוריים אך בולטים לעין. מג'ינס כחול קלאסי ומשופשף נולדו דגמי הג'ינס הכהים במראה כמעט אלגנטי, ג'ינס דנים בעל שילוב גוונים מתחלף וג'ינסים בגזרות וטקסטורה שמדמים מכנסיים מחויטים. אהבנו ממש למשל חלק מהדגמים האחרונים בקולקציית מכנסי הג'ינס לנשים של "סיסטארז" >>

טרנד נוסף שבלט השנה במחוזות הדנים הוא תחייתם של מכנסי הג'ינס הרחבים, מכנסי ג'ינס בהשראת רטרו שיוצרים לוק נטול מאמץ אך עדכני, מושלמים לאירועים לא מחייבים, ליום יום ולמראה המתוחכם בשילוב עם החולצה הנכונה. ואם היה מי שציפה להיעלמות של הג'ינס הקרוע מחיינו, בקרב צעירים ניכרת חיבה יתרה ללוק הזרוק ויחד איתה גם הרחבה משמעותית של הקרעים מחיתוכים סמליים ופתחי אוורור, לקרעים בגודל מדינה קטנה שמשתרעים ממורד הירך ועד מתחת לברך.

חצאיות ג'ינס, לא רק לבנות ישראל הצנועות

חצאיות הג'ינס זוכות לקטרוג משלהן בעיקר בזכות "היציאה" מן החנויות למגזר הדתי ותפיסת מקום של כבוד בקרב צעירות רבות חובבות סטייל מתחדש בקרב כלל האוכלוסייה. בין הלוקים הבולטים שאהבנו אלו שילובים של חצאיות מבדי ג'ינס רכים, בדגש על חצאיות בגזרת מידי עם חולצות טופ ונעל ספורט אלגנטית נוחה למראה קז'ואל אופנתי, או שילוב של חצאיות ג'ינס קצרות יותר עם חולצה בגזרת עטלף רחבה ונעלי עקב ללוק מטופח ורשמי יותר. מלבד חצאיות ג'ינס, אהבנו השנה במיוחד גם כמה דגמים מיוחדים ויפים של חצאיות מידי ומעטפת ארוכות של SEESTARZ >>

חולצות טופ שולטות, ולא רק בספורט

אחרי ג'ינסים וחצאיות, אחד הטרנדים הבולטים השנה בכל הנוגע לפריטי לבוש עליון הוא חולצות טופ מעוצבות בגזרות שחושפות את קו הבטן, או עולות מעליו, אשר מתאימות בתור לבוש ספורטיבי ויום יומי, אבל לא רק עם גם ליין דגמים מהודר יותר לאירועים ולסגנונות לבוש מושקעים יותר. חולצות הטופ שבלטו במיוחד השנה הן החולצות המתרחבות באזור הכתפיים ובעלי הכותפות הגולשות וכן חולצות בעלוות שרוולי ספגטי דקיקים להדגשת קו בכתפיים והצוואר.

חולצות מודפסות ונועזות יותר מתמיד

טרנד נוסף שמכה גלים הוא טרנד ההדפסים הנועזים. מהדפסים של בעלי חיים ועד דוגמאות גיאומטריות, חולצות מעוטרות בעיצובים מלאי חיים נראו השנה כמעט בכל מקום. חולצות מודפסות בעלות כיתובים משעשעים ודוגמאות שמושכות את העין מוסיפות נגיעה של אישיות לכל לוק, סגנון וחותמות את המראה הקלאסי בייחודיות ורב גוניות. מה מכינה לנו שנת 2024? את זה נדע ממש בקרוב.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

אודות טיפ-טופ!

טיפ טופ  הוא פורטל התוכן המרכזי של ישראל! כאן תוכלו למצוא את כל מה שחדש, עדכונים, מעט מעט צהוב והרבה תוכן איכותי :)

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן