חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעילי הנשים הכי יפים שמצאנו

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

לקראת חורף חמים ונעים מומלץ להתחדש במעילים יפים ומסוגננים שישמרו על חום גופכם מחוץ לבית. אספנו עבורכם מידע על הקולקציות של המעילים היפים ביותר. מעילים הם לא רק פריטי לבוש מחממים שעשויים מחומרים נעימים למגע ומרופדים, אלא גם צריכים להיראות מושלמים ותואמים לגזרה.

קולקציית מעילים מגוונת לנשים

בין אם אתן חושקות במעיל פרוותי מפוך ובין אם בפרווה סינתטית עם או בלי כובע, מומלץ לבחור מבין הקולקציות של עמנואל את המעיל המתאים לכן ביותר. המעילים צריכים להחמיא לגזרה, להדגיש את המותניים ולהתאים לכל שעות היום. לעבודה תוכלו לבחור במעיל ספורט אלגנטי ובערב במעיל מהודר יותר המתאים לכל אירוע. בקולקציית הנשים תמצאו מעילי ניילון עם צווארון גבוה, מעילים דמויי פרווה, מעילים בגזרה ארוכה עם חגורה המדגישה את המותן או מעילי בומבר בעלי צווארון בטקסטורה קווילט במבחר צבעים.

קולקציית מעילים לגברים

בעמנואל גם גברים ימצאו את המעילים האופנתיים ביותר כמו מעילי אוברסייז ארוכים, מעילים קלילים וספורטיביים ועוד. המעילים נמכרים במחירים משתלמים באתר המקוון. את המעילים מומלץ להתאים לבגדים ולנעליים שלכם ולכן בחירה של מעיל שחור או חום תהיה מושלמת לקבלת התוצאה הרצויה. חשוב לקרוא את הוראות היצרן לגבי ניקוי המעילים על מנת שיחזיקו לאורך זמן.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

אודות טיפ-טופ!

טיפ טופ  הוא פורטל התוכן המרכזי של ישראל! כאן תוכלו למצוא את כל מה שחדש, עדכונים, מעט מעט צהוב והרבה תוכן איכותי :)

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן