חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפיינים ממומנים בפייסבוק או אורגניים?

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

כפי שכולנו כבר יותר, מגוון רחב של חברות ובעלי עסקים רבים רואים ברשתות החברתיות, לרבות פייסבוק, את אחד ממוקדי הפרסום הטובים והיעילים ביותר לצורך קידום הארגון והגעה ללקוחות נוספיחם. זאת בעוד כי חלק מהאנשים מאמינים כי קידום אורגני הוא עדיף על פני קידום ממומן בפייסבוק, בעוד שאחרים חושבים בדיוק ההפך. משכך, לא פעם ולא פעמיים עולה השאלה – קמפיינים ממומנים בפייסבוק או אורגניים? ובכן, במטרה לוודא כי אתם מתחילים את התהליך השיווקי שלכם על הצד הטוב ביותר, ריכזנו עבור את כל המידע שיעשה לכם סדר בבלאגן.

למה לבחור שיווק ברשתות החברתיות?


על פי מחקרים שונים בנושא עולה כי שלושת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר למטרות שיווקי ברחבי העולם הן טיקטוק, פייסבוק ואינסטגרם, בעת בה קצב ההעלאה הממוצע בכל אחת מהרשתות עד על כשלוש עד ארבע פעמים בשבוע. ברמה הכמותית, מיותר לציין כי הרשתות החברתיות מגיעות למספרי כניסות אסטרונומיים, בעת בה ישנם יותר מארבעה מיליארד גולשים אשר משתמשים ברשתות החברתיות השונות על בסיס יום יומי, בעת בה הם מהווים כמחצית מאוכלוסיית העולם כולה.

פרסום אורגני ברשתות החברתיות


נקודות זמן רבות מתאפיינות בבעלי עסקים קטנים אשר בוחרים בראש ובראשונה לבצע קידום אורגני ברחבי הרשתות החברתיות, אפיק שיווקי טבעי שלא כרוך בתשלום של תקציבי פרסום לרשת החברתית. על כן, חשוב לציין כי האפשרות להגיע למספר נרחב של גולשים ברחבי האינטרנט ולהציג נוכחות דומיננטית במרחב הדיגטילי של פייסבוק וחבריו בעזרת קידום אורגני, היא פעולה המחייבת עבודה שוטפת על בסיס יום יומי בדף העסקי שלכם, עבודה הבאה לידי ביטוי ביצירה של תוכן רלוונטי וייחודי אשר מעניק לגולשים ערך מוסף וכיוצא בכך.

כמו כן, השאיפה של מרבית בעלי העסקים והארגונים השונים אשר בוחרים בקידום אורגני היא העובדה שהתוכן אותו הם יצרו יהפוך להיות ויראלי בעת בה אלפי גולשים מרחבי העולם יחשפו אל העמוד העסקי שלהם. נוסף על כך, עליכם לזכור כי השיתופים הרבים אותם מבצעים הגולשים השונים הם אלה אשר מעלים את רמת המעורבות בפוסט שלכם ומשכך, לא פעם עולה שיח בתגובות הפוסט, שיח שלעיתים כולל גם שאלות ותהיות בכל הסובב סביב המוצרים או לחילופין השירותים אותם אתם מציעים ולכן, חשוב לוודא כי אתם שמים דגש על תוכן איכותי, מקורי ורלוונטי, כאשר אתם מבצעים קידום אורגני בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות. 

פרסום ממומן ברשתות החברתיות

בעת בה אנו מדברים על פרסום ממומן ברשתות החברתיות, בין אם מדובר על קידום ממומן באינסטגרם ובין אם מדובר על ניהול קמפיינים בפייסבוק, הרי שעלויות הפרסום נחשבות לנוחות במיוחד, כאשר הן מצליחות למקד אותן באופן מדויק אל הלקוחות הפוטנציאליים אותם תגדירו, בעוד שתוכלו לשנות ולנסח מחדש את שיטת העבודה שלכם במהלך הבקרה על הפעילות השיווקית שלכם. כמו כן, בחירה בפרסום ממומן ברשתות החברתיות ובמיוחד כאשר מדובר על פייסבוק, היא למעשה בחירה בפעילות שיווקי רחבה יותר אשר מתייחסת למגוון אלמנטים שונים ולכן, חשוב לוודא כי לפחות בהתחלה שאתם מסתייעים בליווי של חברת קידום מקצועית שתעניק לכם את האפשרות להבין את אפיק הפרסום הממומן לעומק ויתרה מכך, תוודא שאתם לא מבזבזים כסף בתחילת הדרך שלכם, כפי שרבים נוטים לטעות במהלך פילוח קהל היעד, טרגוט נכון בהתאם לעלויות הקמפיין וכיוצא בכך. בשורה התחתונה, קידום איכותי ומקצועי, כזה שיביא לעסק שלכם נוכחות דומיננטית בדיגיטל הוא שילוב נכון של קידום ממומן וקידום אורגני. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן