חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סקירה של קורסי ניהול מוצר

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

מנהל מוצר הוא בעל תפקיד חיוני וקריטי בתוך החברה או הארגון בם הוא עובד. הוא אחראי על מוצר שהחבר או הארגון מוכרים ומשווקים בכל השלבים שלו, מהגיית הרעיון ועד לאחרי השימוש של הלקוח. קורס ניהול מוצר הינו קורס שכל אחד יכול להירשם אליו, והוא מחמיא בחיבור שלו לקורסים ותארים מעולם המחשוב, תכנות ושירותי אנוש.

למי הקורס מתאים

קורס ניהול מוצר מתאים לכל אדם שעבוד בחברה או ארגון מסוים, ומעוניין לקדם את רמת המקצועיות והרלוונטיות שלו בתחום. קורס ניהול מוצר יכול להתאים לעובד בארגון וחברה בכל ענף, כל עוד מעורב בזאת פיתוח, אפיון, עיצוב, שיווק ומכירה. למעשה, כל אדם שעובד באחד מתחומים אלו בחברה או ארגון יוכל להשתלב בקלות בתוך הקורס ולהרחיב את בנק הידע שלו בכל הנוגע לניהול מוצר בחברה.

היקף הקורס

ישנם מוסדות מקצועיים ואקדמיים שמלמדים את הקורס הנחשק הזה. מכללות ואוניברסיטאות ברחבי הארץ מציעות קורס ניהול מוצר מקיף ויסודי, שמתחיל החל מארבעים שעות אקדמיות ויכול להגיע גם למעל תשעים. הכל בהתאם לתכנים שהקורס מציע.

תכני קורס ניהול מוצר

בראש ובראשונה, תעסקו בהגדרת הבעיה. מוצרים נולדים בשוק לצרכנות פרטית בכדי להביא מענה על צורך מסוים. בהמשך לכך, תלמדו בקורס ניהול מוצר על ניתוח שוק, תכנית עסקית, ניתוח התחרות בשוק אליו המוצר נכנס כולל מודלים לניתוח סיכונים ופוטנציאל הצלחה, דרישה, ביקוש והיצע ועוד ….

דרישות קבלה

קורס ניהולך מוצר אמנם נגיש לכל המרבה ללמוד ולהתעניין, אך כ יש ציפייה שאנשים מתחום העבודה הזה יגיעו ללימודים אלו. קורות חיים נבחנות, רמת האנגלית והניסיון התעסוקתי.

סיכום קצר

קורס ניהול מוצר הוא בין הקורסים המעניינים ביותר שאפשר ללמוד לאחר שעות העבודה בהקשר לענף בו אתם עובדים. מטרת הקורס הזה היא לפתח מנהיגות, חשיבה היצירתית וחיזוק התשתיות של אומת הסטארט – אפ. מדינת ישראל היא מובילה בעולם בפיתוח מוצרים לשימוש בפריסה בין לאומית וזה מה שקורס ניהול מוצר בא לחזק, לשפר ולהביא. אנשים עם חשיבה יצירתית וביקורתית שתפתח פתרונות לאוכלוסייה. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

אודות טיפ-טופ!

טיפ טופ  הוא פורטל התוכן המרכזי של ישראל! כאן תוכלו למצוא את כל מה שחדש, עדכונים, מעט מעט צהוב והרבה תוכן איכותי :)

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן