חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס בניית אתרים מקצועי

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

המטרות העיקריות של קורס בניית אתרים מקצועי הן להקנות ידע על מנת לנהל אתרים ולהשתלב בתחומי תעסוקה שונים כבוני אתרים עצמאיים או שכירים. כאן תקבלו את המידע על קורס בניית אתרים.

פיתוח אתר צריך להיות מותאם ללקוח עבורו בונים אותו. לאחר הכשרה מקצועית בתחום ניתן לדעת מעבר לרמה הבסיסית כיצד לבנות ולפתח אתרים.

היכן מומלץ ללמוד קורס בניית אתרים מקצועי?

המכללה לשיווק דיגיטלי היא המקום האולטימטיבי בו ניתן ללמוד קורס בניית אתרים מקצועי. הסיבות לכך נעוצות בעובדה שמדובר במקום עם וותק וניסיון המלמד שלב אחר שלב את רזי המקצוע. הלימודים הבסיסיים מתמקדים באינטרנט, אחסון בוורדפרס, SEO, הגדרות מערכת ועד לבניית אתר מקצועי וחוויתי למשתמשים.

למי מיועד קורס לבניית אתרים?

קורס בניית אתרים מתאים לשכירים בהייטק או עסקים אחרים שנמצאים בתחילת הדרך, לבעלי עסקים שרוצים לנהל את האתרים שלהם לבד, למפתחי ומקדמי אתרים העוסקים בשיווק דיגיטלי, מעצבים גרפיים ואנשים שעובדים מהבית. גם למי שאין ידע בעיצוב אתרים ימצא את הקורס רלוונטי כיוון שהוא מלמד הכול מההתחלה. בקורס לומדים כיצד לעצב דפי נחיתה, אתרי תוכן ותדמית, חנויות מקוונות וכיוצא בזה בצורה בהירה וברמה גבוהה תוך ליווי ותמיכה צמודים. בנוסף, הלמידה היא אונליין מכל מקום ובכל זמן.

רוצים לשמוע עוד? הכנסו למכללה לשיווק דיגטלי והתייעצו עם המומחים בתחום

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

אודות טיפ-טופ!

טיפ טופ  הוא פורטל התוכן המרכזי של ישראל! כאן תוכלו למצוא את כל מה שחדש, עדכונים, מעט מעט צהוב והרבה תוכן איכותי :)

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן