חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגי זרועות של מנופים

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

איזה סוגי זרועות של מנופים נפוצים להזמנה ביתית?

עולם המנופים כיום הולך ומתפתח, וקיימים כבר מגוון סוגי זרועות שונים ומקוריים. לפניכם שני הסוגים הנפוצים של סוגי זרועות עבור עבודות מנוף פרטיות –

זרוע מפרקית – זרוע מפרקית היא זרועה שמחולקת למפרקים, כלומר לחלקים וכך היא מאפשרת דיוק וכיוון מושלם למטרה, הן מבחינת עלייה לגובה והן מבחינת תזוזה רוחבית.

זרוע טלסקופית ישרה – זרוע ישרה שמאפשר לנוע באלכסון או לגובה בישירות, אופציה מעולה ל בעלי מקצוע שונים שעולים לגובה או להשכרת מנוף עבור בניינים.

איך נדע איזה סוג זרוע מתאים למטרה שלנו?

מאחר וכל סוג מנוף וסוג זרוע מתאימים לייעודים שונים ומחזיקים ביתרונות וחסרונות שונים לחלוטין זה מזה – כדאי למצוא את המנוף והזרוע המושלמת והמתאימה ביותר, כדי לבצע את עבודות המנוף באופן המיטבי וללא צרות בדרך. כדי לדעת מה מתאים עבורכם, מומלץ ליצור קשר עם חברה להשכרת מנופים שתיתן חוות דעת מקצועית.

מה הגובה של כל מנוף וזרוע?

לשאלה זו, יש מגוון רב של תשובות מאחר וכל מנוף וכל זרוע, מיוצרים בכמה גבהים ויכולות שונות. כך, מנוף זרוע מפרקים יוכל להגיע בדגם אחד לקומה ראשונה בלבד, ובדגם אחר לכ- 80 מטרים. המגוון הזה מעולה עבורנו כי הוא מאפשר מנוף ודגם מושלם לכל מטרה וייעוד, בין אם להחלפת נורה פשוטה בתקרה, ובין אם להובלת ספה מהקומה השביעית.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן