חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאן אפשר לצאת בתל אביב?

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

כולם יודעים שתל אביב היא עיר ללא הפסקה בה אפשר למצוא בילויים ביום ובערב לרווקים או רווקות, זוגות אוהבים ומשפחות. קיבצנו עבורכם את הבילויים הכי שווים בתל אביב.

בתל אביב יש הכול. לכל גיל ולכל כיס מפעילויות חינמיות ועד לבילויים יקרים יותר. מוזיאונים, תערוכות. סיורים, סרטים, הצגות, פארקים, מסעדות, שווקים, מרכזים מסחריים ומה לא.

סיור קולינרי בשווקי תל אביב 

עיריית תל אביב יוצאת בסדרת סיורים ביניהם סיורים קולינריים בשווקים המובילים של תל אביב בעלות מינימלית לתושביה. סיורים כאלו ניתן אף לרכוש לקבוצות ופרטיים באמצעות האינטרנט. במידה ומוותרים על ההדרכה ניתן בכל יום שישי בבוקר לבלות בשוק אחר ולטעום את הדברים המיוחדים שלו. למשל, שוק לוינסקי חודש לאחרונה עם מדרחוב חדש המרכז את מיטב המסעדות האותנטיות במחירים זולים. סיורים נוספים ואטרקטיביים ניתן לעשות בנווה שאנן, שוק הכרמל, שוק התקווה ועוד.

יום חמישי שמח

לקראת סוף השבוע תל אביב תוססת יותר מתמיד אם זה בברים או בתי הקפה ואם בהצגות או מופעי סטנד אפ. ניתן לרכוש כרטיסים לקאמל קומדי קלאב, לקומדי בר ולהופעות במקומות אחרים, ליהנות ממופע סטנד אפ מבדר ולהמשיך משם לאחד מהברים הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה או למסעדה טובה. בילוי נעים!

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן