חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תזהו שיש לכם חולדה בבית

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

בשביל לזהות ולהבין האם באמת יש אצלכם חולדות בתוך הבית ולא מדובר כאן רק בעכברים, תשימו לב גם אל הגודל של הזנב של המכרסם. לחולדות ישנן זנב שהוא הרבה יותר ארוך מכל העכברים, ומעבר לזה שגם גופה של החולדה גדולה הרבה יותר מגופו של עכבר. באמצעות ההתנהגות של המכרסם אתם תוכלו לוודא בצורה מוחלטת אם יש לכם עכברים או בכלל חולדות בתוך הבית. העכבר הוא פחדן מהטבע שלו, הוא ייצא לפעילויות בעיקר במהלך השעות של הלילה וברגע שהוא יבחין באדם או בבעל חיים הוא יברח ויתחבא. לעומת זאת, אם יש אצלכן חולדות בבית אתם תבחינו בהן בנוסף גם במהלך שעות הבוקר והמשך היום והן לא כל כך ימהרו לברוח ברגע שאתם תזהו אותם. החולדה תחכה כמה שניות בשביל לראות אם אתם קודם בורחים ראשונים, רק אם היא תזהה איזה שהיא פעילות יזומה מהצד שלכם כנגדה, היא תשקול ואולי תחשוב על בריחה ומסתור.

זיהוי צואה של חולדות

כאשר מדבר על זיהוי נכון של הגללים שהמכרסם משאיר בשטח, אפשר לומר שעכברים אכן ישאירו אחריהם גללים מאוד קטנים ודקים, אשר דומים לגרגירי אורז שהם בצבע שחור. את הגללים שלהם הם ישאירו במקום אשר בו הם אוכלים, או בתוך מקום המסתור שבו כולם מקוננים. אבל גללים של חולדה לא יהיו כל כך גדולים הרבה יותר מהגללים של עכבר, אפילו שמדובר בגללים שהם קטנים יחסית, יהיה אפשר לזהות אותם באמצעות הצורה השונה שלהם. גללים של חולדה יגיעו בצורה של גרעין של זית בגוונים של צבעים שחורים כהה, ולא בצורה של גרגיר אורז כמו של העכברים.

איך תטפלו בחולדות ?

בשביל לזהות ולטפל בצורה ראויה ומקצועית בבעיית המכרסמים, עליכם להזמין שירותי הדברה או לוכד חולדות ברמת השרון או בכל אזור שבו אתם גרים. בעזרת מדביר ולוכד מקצועי ומיומן אשר מתמחה בטיפולים, לכידה והדברה של חולדות, ובעזרת התוצאות שלהן, הם יביאו אל מיגור מלא של כל החולדות או כל העכברים שמסתובבים אצלכם בבית.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן