חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרת שיער בלייזר – התאמה לעור הפנים והגוף

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

הסרת שיער בלייזר לפנים והגוף היא הליך נפוץ במיוחד שתפקידו העיקרית הינו להפחית שיער באזורים הרצווים. הסרת שיער בלייזר היא למעשה שיטה אשר מבוססת על שימוש באנרגיית אור במטרה להרוס את התאים הקיימים של זקיקי השיער וכך למעשה, להוביל לנשירת שיער לצמיתות. יחד עם האמור, חשוב לציין כי תהליך הסרת שיער בלייזר הוא כזה אשר עשוי להימשך עד לשישה חודשים, בהתאם לכמות השיער הקיים אצל המטופל באזור הייעודי וכמו גם, במידת הצפיפות של השערות ובמידת שיתוף הפעולה של המטופל לאורך כל ההליך.

מהן ההכנות שצריך לבצע טרם הסרת שיער בלייזר

כאמור, הסרת שיער בלייזר הוא טיפול נפוץ במיוחד שתפקידו העיקרית הינו להיפטר משיער לא רצוי. יחד עם זאת, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מדובר על שיטת טיפול שעשויה לגרום נזק לעור ואף להשאיר צלקת קבועה במידה והטיפול לא מתבצע כראוי. טרם תחילת הטיפול, מוטב שתהיו מודעים לכלל הסיכונים הכרוכים בהליך ומה עליכם לעשות במצבים של תופעות לוואי כאלו ואחרות. יחד עם האמור, חשוב לא פחות להבין ולדעת כמה זמן יימשך תהליך ההחלמה בתום הטיפול וכמה זה ייקח לכם עד שתוכלו לחזור לשגרה. כמו כן, לפני כל תחילת תהליך של הסרת שיער בלייזר, מומלץ לבצע מחקר מעמיק במטרה לוודא כי אתם אכן יודעים למה לצפות, הדבר יאפשר לכם להכין את עצמכם לכל מצב שמתלווה אל אי נוחות כזו או אחרת שעשויה להתרחש במהלך הטיפול. 

הסיכונים מאחורי הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא תהליך קוסמטי  נפוץ במיוחד שניתן לבצע במינימום כאב בחלל הבית. אך באותה נשימה חשוב לציין כי מדובר על הליך המתלווה אל כמה וכמה סיכונים. על כן, הסרת שיער בלייזר הוכחה ככזו המתלווה אל מספר תופעות לוואי אפשריות כדוגמת צלקות, שינוי צבע העור, כוויות וכך הלא. יחד עם האמור, חשוב לציין כי מדובר בסיכונים שבאים לידי ביטוי בעת בה אתם מבצעים את הטיפול בצורה לא מקצועית ולכן, חשוב לוודא כי אתם פונים אל 

Effective hair removal procedure.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן