חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מארז לכלה – המתנה המושלמת לקראת היום הגדול!

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

אם אתן מחפשות מתנה מרגשת שתגרום לכל כלה להרגיש מיוחדת, אין צורך לחפש עוד! הכירו את המארזים לכלה מבית בודי שופ, שנועדו לשמח ולפנק בתקופת ההכנות לפני החתונה. זו מתנה נפלאה שמשלבת טיפוח עצמי עם פינוק אישי. כל מארז מכיל מוצרי טיפוח משובחים שמפנקים ומזינים את העור לקראת היום הגדול. המארזים כוללים מגוון פריטים כמו קרמים מזינים, מוצרי אמבט עשירים בלחות, ובשמים מעודנים, שכל אחד מהם נבחר בקפידה לתמוך בכלה ולהפוך את ההכנות לחוויה חגיגית ובלתי נשכחת.

מתנה לכלה – פינוק מושלם לקראת החתונה

מארז כלה מבית בודי שופ הוא הבחירה האולטימטיבית שתוכלו להעניק לכל כלה שנמצאת בדרך לחופה. המארז מציע שילוב מדויק של טיפוח ופינוק, מעניק לכלה הזדמנות להתמקד בעצמה ולהתפנק בזמן ההכנות ליום המיוחד, בין אם זה בטקס המקווה או ביום האירוע עצמו. כל פריט במארז נבחר בקפידה על מנת להעניק חוויה מושלמת ומותאמת אישית לצרכים של הכלה. המארז כולל את הפריטים הבאים:

קרם גוף מפנק מסדרת Glorious Day – קרם גוף מפנק מסדרת Glorious Day בניחוח מאסק ופרחים לבנים. הקרם מועשר בתמציות מבציר טרי, שמן שקדים , חמאת שיאה וויטמין E המעניקים לעור את הלחות הנדרשת לו. 

קצף אמבט מפנק מסדרת Glorious – קצף אמבט בניחוח מאסק ופרחים לבנים משלב שמן זרעי ענבים ושמן חוחובה המעניקים לעור לחות וחווית אמבט קסומה ומרגיעה. 

קרם ידיים מפנק מסדרת Glorious Day – קרם ידיים מועשר בחליטת תמציות צמחים מבציר טרי להזנת העור, בשמן שקדים, חמאת שיאה וויטמין E המעניקים לעור את הלחות הנדרשת לו.

קרם מפנק לכפות הרגליים Glorious Day – קרם מפנק לכפות הרגלייםבניחוח מאסק ופרחים לבנים, מועשר בחליטת תמצית צמח מבציר טרי להזנת העור, בשמן שקדים, חמאת שיאה וויטמין E המעניקים לעור את הלחות הנדרשת לו.

Glorious Day EDT – בושם משכר על בסיס אלכוהול בניחוח מענג של מאסק, ונילה ופרחים לבנים.

רולאון Glorious Day – בניחוח מאסק ופרחים לבנים, מכיל רכיבים הפועלים באופן משולב לוויסות זיעה ומניעת ריח, להרגעת העור ולהרגשה יבשה, נוחה ורעננה לאורך זמן.

מתנה לכלה ולחתן – מארז לחוויה משותפת

מארז לכלה ולחתן לקראת החתונה או מתנה לחינה הוא בחירה מושלמת לזוגות המתכוננים לצעד החשוב בחייהם. המארז לכלה ולחתן של בודי שופ  משלב בתוכו את הפינוק והטיפוח לשני הצדדים ונועד להעניק חוויה מרגשת ומותאמת אישית לקראת האירוע הגדול. 

במארז תמצאו את הפריטים הבאים:

ג'ל מסאג' Glorious Day – ג'ל מסאג' לעיסוי מפנק ומענג בניחוח מאסק, ונילה ופרחים לבנים המשלב שמן במבו בתוספת תמצית משי וויטמין E המזינים את העור ומעניקים לו רכות.

קרם מפנק לכפות הרגליים Glorious Day – קרם מפנק לכפות הרגליים בניחוח מאסק ופרחים לבנים, המשלב חליטת תמצית צמח מבציר טרי להזנת העור.

קצף אמבט מפנק מסדרת Glorious – קצף אמבט בניחוח מאסק ופרחים לבנים משלב שמן זרעי ענבים ושמן חוחובה המעניקים לעור לחות וחווית אמבט קסומה ומרגיעה. 

מבער קרמי מעוצב – מבער קרמי מעוצב ליצירת אווירה נעימה וניחוח נפלאה בחלל החדר. 

פרלין למבער בריח OCEN – פרלין שעווה בניחוח אוקיינוס לבישום הבית בניחוח נפלא.

פצצת לב אמבט – פצצת אמבט בצורת לב היא משהו מפנק ומיוחד בניחוח מדהים. סבון פצצת אמבטיה מספק מינרלים שמתמוססים במים ומעשירים את עורך.

שמפו לגבר – פיתוח ייחודי המותאם לכל סוגי השיער. משלב תמציות צמח גוארנה וג'ינסנג המעשירות את השיער ומעניקות לו גמישות, רכות ומראה זוהר ובריא.

קרם ידיים לגבר – קרם ידיים המועשר ברכיבים טבעיים ותמציות מרעננות כגון ג'ינסינג וגוארנה התורמים לתחושת אנרגיה, חיוניות ונמרצות. תוספת פרו ויטמין B5 , אלנטואין הממליס וסיליקון מרגיעים את העור, מסייעים בריכוכו ומזינים אותו בלחות, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה שמנונית.

לסיכום, בודי שופ הוא מקום נהדר למצוא בו מתנה מושלמת לכלה ולחתן. עם מגוון רחב של מארזים ומוצרים, אנחנו בטוחים שתמצאו את המתנה המושלמת שתגרום לכלה או לחתן לחייך ביום הגדול שלהם.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

אודות טיפ-טופ!

טיפ טופ  הוא פורטל התוכן המרכזי של ישראל! כאן תוכלו למצוא את כל מה שחדש, עדכונים, מעט מעט צהוב והרבה תוכן איכותי :)

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן