חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עברתם לתל אביב? הנה הדרכים לבחור את הקורקינט המתאים עבורכם

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

ברוכים הבאים לעיר שלא נחה, לעיר אי אפשר לזוז בה עם רכב, לעיר שהתחילה לתעדף רוכבי אופניים וקורקינט חשמלי על פני כל רכב אחר! הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי קורקינט חשמלי ואיך הוא הכי יתאים לאורח החיים שלכם בעיר.

צריכים שיכוך

קורקינטים חשמליים מגיעים היום עם שיכוך מלא – יש בולמי זעזועים לגלגל הקדמי או לשתי הגלגלים. קורקינט חשמלי הפל לנסיעה רחבה כמו אופניים חשמליות וניתן לעלות ולרדת עם שיכוך מלא מדרכות ולעבור בין תנאי שטח.

קורקינט מתקפל או יציקה אחת

כמעט כל קורקינט חשמלי יכול להתקפל ולהפוך לקומפקטי. כל קורקינט חשמלי יהיה כבד בגלל הסוללה שנמצאת מתחת למשטח העמידה, אך עדיין קומפקטי. כיום יש קורקינטים חשמליים שכל השלדה שלהם היא יציקת ברזל אחת שלא מתקפלת – לכן בטיחותית יותר.

Background image of black electric scooter standing on tiled floor against glass building in urban setting, copy space

אור לדרך

קורקינטים חשמליים מגיעים עם מארזי תאורה שונים. ניתן למצוא קורקינט חשמלי שיש לו אפילו תאורה היקפית מסביב לקרש העמידה בנוסף לפנס קדמי ואחורי. 

היקף הגלגלים

היקף ומידת הגלגלים משפיע רבות על איכות הנסיעה של קורקינט חשמלי. גלגלים רחבים יותר וגדולים יותר בהיקף יהיו הרבה יותר בטיחותיים ויסייעו לנהג להימנע מהחלקות ונפילות מיותרות. 

מגבלת המהירות

כל קורקינט חשמלי מגיע עם הגבלת מהירות. קורקינטים עם סוללה בהספק של 36W תוכל להגיע למהירות מקסימלית של 40 קמ"ש ועם הסוללה החזקה יותר לחמישים קמ"ש. סעו בזהירות! 

סיכום לפני שיוצאים לדרך

קורקינט חשמלי הוא כלי התחבורה הטוב ביותר לתל אביב. מהיר, נוח וקומפקטי בבית הם רק חלק מהתכונות שעשות את הקורקינט לשגעת של העיר. אם אתם אזרחים שומרי חוק וחובשים קסדה ונוסעים בנתיב הימני מבלי להפריע לתנועה, אין שום סיבה שתאחרו אי פעם לכל פעילות שאתם נוסעים אליה.

היום, להיות אזרח שומר חוק בכל הנוגע לקורקינט הפכו להיות ללא מובנים מאליו בכלל. האכיפה הנוקשה נובעת בגלל כמות התאונות שהולכת ועולה. קורקינט הוא כלי תחבורה מצוין לתל אביב אך חובה להישאר ערניים בדרך שלנו.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן