חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההבדלים בין יועץ למקדם אתרים

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

בעבר, עולם שיווק ופרסום העסקים היה שמור בעיקר לעסקים גדולים היכולים להרשות לעצמם מודעות בעיתון, שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה או ברדיו. היום אין צורך, עם העלייה בשימוש בסמארטפונים, רשתות חברתיות ויחד עם התפתחות הקדמה והטכנולוגיה הנושא הזה פתוח לכולם. הלקוחות הפוטנציאלים שלנו נמצאים באופן טבעי בפלטפורומות השונות והמידע הרבה יותר נגיש לכולם. בין אם אתם מנהלי חברה גדולה ומוכרת ובין אם עסק משפחתי – חשוב שתעזרו ביועץ קידום אתרים. בשונה ממקדם אתרים שמומחה בהקמת האתר ושיפורו מבחינה טכנית, יועץ קידום אתרים מנתח את נתוני הכניסה, רכישות, תנועה ושימוש באתר שלכם ועושה איתכם תהליך שיגרום לאתר ולעסק שלכם לשגשג ולעלות במעלי תוצאות מנועי החיפוש. 

יועץ קידום אתרים – לא לנסות את זה בבית העסק!

ישנם בעלי עסקים הנוטים לחשוב שפרסום עסק מסתכם בהקמת אתר אינטרנט, עמוד עסקי ברשת החברתית, פרסום פוסטים וזהו.. הלקוחות כבר יגיעו. לצערנו מדובר בצעד שעלול לבזבז לכם זמן, כסף ואנרגיה, אך לא להביא לשום תוצאה. לאור השימוש הרב ברשתות החברתיות, בפרסום מודעות דיגיטליות ובעסקים אינטרנטיים הרשת מוצפת והלקוחות מבולבלים. יועץ קידום אתרים יודע למשוך ולשמר את הלקוחות הרלוונטיים אל האתר שלך, על ידי ניתוח הנתונים מהאתר, פרסום מודעות עם תוכן משופר ומדויק המבוסס על מחקר אודות מילות מפתח ועוד. זוהי עבודה שדורשת ירידה לפרטים, סבלנות ונסיון בתחום ולכן נמליץ לכל בעל בית עסק לא להתמודד עם זה לבד ולפנות ליועץ קידום אתרים.

יועץ קידום אתרים – התוצאות מדברות בעד עצמן

לשמחתנו התחום כבר הספיק לקצור פירות, אנחנו רואים תוצאות בשטח של עסקים שבחרו לפנות ליועץ קידום אתרים וכיצד הדבר שיפר את הרווחים בעסקים שלהם. האמת היא שגם התוצאות של עסקים שאינם נעזרים ביועץ קידום אתרים מדברות בעד עצמן, אם אתם בעלי עסק כזה כנראה שהעסק שלכם מדורג נמוך יותר במנועי החיפוש ולצערנו זהו בור ללא תחתית. אתר שמצליח לשמור על רלוונטיות ימשיך לשמור על דירוגו ואף לשפרו, ואתרים שפחות מקדישים משאבים לעניין מוצאים את עצמם עם פחות לקוחות וכתוצאה מכך פחות הכנסות.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן