חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלריות מומלצות לציורים

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

שוחרי אומנות וכל מי שאוהב יצירות של אמנים ישראליים, ימצא ציורים בגלריות השונות הפזורות ברחבי הארץ ויוכל לקבל עומק בנוסף לנראות. כאן תמצאו גלריות מומלצות לציורים.

כאשר נכנסים לגלריית ציורים רוצים לדעת על הצייר ומה הביא אותו לצייר את האומנות שלו, באיזו טכניקה הוא עובד ומה מסתתר מאחורי הציור. לשם כך צריך לסייר וירטואלית בגלריה ולקבל אף מידע על רכישת הציור והסגנון.

גלריות מומלצות לציורים

תל אביב יפו שופעת בגלריות של אמנים המוכרים ציורים לציבור הרחב. באתר https://www.michal-aharon.co.il ניתן למצוא אף חנות מקוונת של גלריה בה ניתן לראות ציוריים מקוריים והדפסים ולרכוש אותם אונליין. את הציורים ניתן לאסוף באופן עצמאי או לקבל אותם במשלוח עד הבית. ניתן לבחור את גודל הציור הרצוי ואת המשטח הרצוי כמו קנבס, הדפס או בד עם מסגרת מעץ ובהתאמה אישית. ההדפסים דומים במאה אחוז לציורים המקוריים וצבועים בצבעי אקריליק או צבעי שמן. לחילופין, ניתן להדפיס צילום על קנבס ולצפות אותו בלכה שקופה.

היתרונות של גלריה וירטואלית

הגלריות הווירטואליות מאפשרות להתעמק בציורים בכל שעה ומכל מקום מבלי לבזבז זמן ודלק על נסיעות לגלריות על מנת למצוא את הציור המתאים לטעמכם. רכישת הציורים מתבצעת באמצעות מערכת אשראי מאובטחת ומענה אנושי על שאלות.

אהבתם את הכתבה? >> amazing.org.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן