חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו סוגי כספות מתאימים למשרד

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

המסמכים והציוד שנמצאים אצלכם במשרד הם יקרי ערך, חלקם מסווגים וחלקם בעלי ערך רב. כדי להיות בטוחים שלאף אדם לא תהיה גישה למסמכים אלה, או שבמקרה של חלילה שריפה המסמכים יישארו בטוחים, חשוב וכדאי שתהיה לכם כספת במשרד. אילו כספות מתאימות למשרד שלכם?

מנגנון מכאני או מנגנון אלקטרוני?

בעבר, רוב הכספות המשרדיות והביתיות התבססו על מנגנון מכני, ופתיחה או סגירה שלהן נעשתה באמצעות מפתח. כיום, מנגנוני הכספות השתכללו, בקפרה כספות תוכלו למצוא מגוון רחב של כספות בעלות מנגנון אלקטרוני במיוחד למשרדים. המנגנון האלקטרוני נועל ופותח את הכספת בעזרת כרטיס מגנטי או קוד אישי, ורק אנשים מורשים יכולים לפתוח את הכספת. 

עדיין ניתן למצוא כספות בעלות מנגנון מכאני, אבל אלו פחות מומלצות למשרדים משום שקל יותר לפרוץ אותן. במידה ובחרתם לרכוש אחת כזאת, חשוב לוודא טרם הקנייה שבריחי הכספת מובנים בתוכה וששכבת הפלדה ודפנות הכספת שסביב המנעול עבות מספיק. כדי ללמוד עוד על כספות והתאמתם, תוכלו לקבל מידע נוסף בקפרה כספות.

כספת מפלדה

ישנן סוגי כספות רבות וטובות, אבל ההמלצה הרווחת היא קנייה של כספת עם דלת פלדה עבה ודפנות שעשויות מפלדה. זאת ועוד, חשוב שהכספת תהיה כבדת משקל, כך שגם אם מנסים לפרוץ אותה – לפורצים יהיה קושי רב להעביר אותה מהמשרד למקום אחר ובנוסף, מומלץ לשקול קנייה של כספת שעמידה בפני אש.  כדי לבחור כספת מתאימה למשרדכם, מומלץ לפנות למומחים בנושא.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן