חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך למצוא עבודה בהייטק ללא ניסיון – המדריך המלא

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

כדי למצוא עבודה בהייטק הדבר החשוב ביותר הוא כמובן ניסיון, אך יחד עם זאת כולם מבינים שכדי לרכוש ניסיון בעולם ההייטק צריך להתחיל ממקום מסוים. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך גם אתם יכולים למצוא עבודה בהייטק גם אם אין לכם ניסיון קודם.

עבודה בהייטק

עולם ההייטק הישראלי נמצא בפריחה חסרת תקדים, ואם גם אתם רוצים להיות חלק מהעולם הזה אתם יכולים. כאן תקבלו סקירה על שלוש דרכים שבעזרתן תוכלו להיכנס לעולם ההייטק, גם בלי ניסיון מוקדם.

  1. לימודי תואר

הדרך שבה בוחרים רבים היא פשוט ללמוד תואר במקצוע רלוונטי. בין אם מדובר על הנדסת תוכנה, מדעי המחשב או תואר דומה, אלו בהחלט תארים שיכולים להוביל כל אחד מכם למצוא עבודה בהייטק ללא ניסיון קודם. עם זאת, מדובר על תארים לא קלים, ומוסדות הלימוד השונים דורשים תנאי קבלה די גבוהים עבור מי שמעוניין ללמוד את המקצועות הללו.

  1. לימוד עצמי

האפשרות השנייה שעומדת לרשותכם היא ללמד את עצמכם דרך הרשת. ברשת ישנו מידע רב על תכנות ואם יש לכם יכולת למידה עצמית זה בהחלט יכול לתפוח לכם את הפתח לעולם ההייטק. ברגע שתרגישו שאתם יודעים מספיק תוכלו להכין פרוייקטים בכוחות עצמכם ולהציג אותם למעבידים בתעשייה שמחפשים עובדים.

  1. משרות ללא ניסיון

דרך מעניינת להיכנס אל תוך עולם ההייטק ללא ניסיון היא באמצעות משרות שלא דורשות ניסיון קודם בתוך העולם הזה. המשרות הללו יכולות להיות משרות של בדיקת תכונה וכיו"ב שבהן בלי הרבה ניסיון תוכלו להתחיל לעבוד בתחום. אם תראו שהתחום הזה מוצא חן בעיניכם תבדקו מה תהיה הדרך הטובה ביותר עבורכם להיכנס לעולם ההייטק. 

לסיכום

עולם ההייטק הוא עולם שבהחלט משתלם לעבוד בו, וגם אם אין לכם ניסיון יש לכם כמה דרכים שמאפשרות לכם להיכנס לתוך העולם הזה. כל מה שאתם צריכים זה להחליט האם אתם רוצים להתחיל בלימודי תואר אינטנסיבי או לנסות את מזלכם בלימוד עצמי. האפשרות האחרונה היא לחפש משרה בחברת הייטק, אך כזו שלא דורשת ניסיון או ידע מוקדם. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן