חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור סט צלחות למטבח?

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

המטבח שלכם הוא הלב של הבית שלכם, לכן חשוב לוודא שהוא מצויד בכל מה שאתם צריכים כדי להפוך את שעת הארוחה לפשוטה. אחד הפריטים החשובים ביותר בכל מטבח הוא סט כלים טוב. עם כל כך הרבה סטים שונים בשוק, יכול להיות קשה לדעת היכן להתחיל את החיפוש שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את סט הצלחות המושלם למטבח שלכם:

איך בוחרים את סוג הצלחות?

ערכות צלחות מגיעות בכל הצורות והגדלים, לכן חשוב למצוא אחת שתתאים לצרכים שלך. 

ראשית, שיקלו מאיזה חומר אתם רוצים שהצלחות שלכם יהיו עשויות. פורצלן וכלי אבן הם בחירות קלאסיות שהן גם עמידות וגם מסוגננות. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר ידידותי לתקציב, פלסטיק או מלמין עשויים להיות אפשרות טובה יותר. מחפשים משהו קל משקל וקל לניקוי? זכוכית או פלסטיק עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים משהו עמיד יותר, אז קרמיקה או כלי אבן יהיו בחירה טובה יותר.

אם אתם רוצים סט של צלחות שיכול לשמש גם לאירועים מזדמנים וגם לאירועים רשמיים, חפשו סט שהוא גם מסוגנן וגם עמיד. אם אתם מחפשים צלחות שישמשו בעיקר לסעודה יומיומית, מצאו סט שיתאים למדיח כלים ומיקרוגל. עם כל כך הרבה סטים שונים לבחירה, בטוח שיהיה אחד שמתאים למטבח שלך.

מחפשים סט צלחות גדול או קטן?

לאחר מכן, חשבו כמה  צלחות אתם צריכים. אם אתם מארחים באופן קבוע קבוצות גדולות של אנשים, תרצו סט הכולל לפחות 12 צלחות. עבור משקי בית קטנים יותר, שש או שמונה צלחות אמורות להספיק. אם אתם מקיימים ארוחות גדולות לעתים קרובות, אולי תרצו לבדוק סט צלחות גדול יותר הכולל צלחות סלט, צלחות למנה ראשונה וצלחות קינוחים.

באיזה צבע אתם רוצים את סט הצלחות שלכם?

השלב השלישי הוא להחליט על ערכת צבעים. צלחות לבנות הן קלאסיות ורב-תכליות, אך ניתן גם להכתים אותן בקלות. אם אתם רוצים משהו שיציג את האוכל שלכם לראווה, לכו על צבע בהיר יותר כמו אדום או כחול. 

חפשו צבעים שיתאימו לשולחן האוכל שלכם, לארונות, לשיש וכמובן, התחשבו בצבעים שאתם אוהבים. 

לסיכום

לבסוף, קחו בחשבון את הסגנון האישי שלכם. בין אם אתם מעדיפים פשוט ומאופק או נועז ותוסס, יש אי שם צלחת שמתאימה בדיוק לטעם שלכם. עם העצות האלה בחשבון,  אנחנו בטוחים שתמצאו את הצלחות המושלמות למטבח שלכם תוך זמן קצר ומעט מאוד מאמץ.

 

רוצים לדעת עוד? >> paco.org.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן