חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים גגון כניסה לבית

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

כמה פעמים יצא לכם לעמוד בפתח הבית ולהרגיש פתאום איזה טיפת גשם על האף? כנראה ששכחתם לשים גגון. הכניסה לבית היא אחד החלקים המרכזיים בבית כולו, גם מבחינה עיצובית וויזואלית, וגם פרקטית, כשעומדים בפתח הדלת, כיף שיש מחסה מעל הראש. אז קחו כמה טיפים לבחירת הגגון המושלם.

  • גגון שבולט לעין – תזכרו שהכניסה היא הרגע שבו נבחן הבית לראשונה, אנחנו גם רוצים שהבית שלנו יימצא בקלות, ושהרושם הראשוני יהיה מושלם. לשם כך, כדאי ליצור כניסה מרשימה ובולטת, וכך גם גגון הכניסה לבית. כדאי לבחור בגגון כניסה לבית בצבעים בהירים שמשתלב עם צבע הדלת, וששניהם יהיו בצבעים מזמינים ושמחים. רק כך אנשים יקבלו הרגשה חיובית בכניסה לביתכם.
  • התאמה לבית – בסוף, אם תתקינו גגון שמעוצב יפה, אך לא מתאים פרקטית לבית, ואינו מגן מטיפות הגשם בכניסה לבית, יצא שכרכם בהפסדכם. שימו לב לכיוון הרוח והשמש, כדי לדעת בדיוק היכן למקם את גגון הכניסה לבית, ובאיזה גודל הוא צריך להיות.
  • תכנון מראש – הטיפ החשוב ביותר, תמיד תתייעצו מראש עם בעל מקצוע, אם זה מעצב ואם זה אדריכל או מישהו שיוכל להגיד לכם שהתאמתם את גגון הכניסה לבית לכניסה עצמה ולדלת, ושלא פספסתם לגמרי את הפואנטה של הגנה מפני הגשם והשמש.
  • ציר פתיחת הדלת – שימו לב לאן נפתחת הדלת, ובעיקר שגגון הכניסה לבית לא חוסם אותה בטעות, או שסתם נוצרת הפרעה שיכולה להיות בעייתית בעתיד. תבינו בדיוק מה המרחקים וערכו מדידות שלא תתרחשנה בעיות לא צפויות.

לסיכום, גגון כניסה לבית נראה כמו משהו רגיל ודי סטנדרטי, אך גם כשרוכשים אותו, יש לתכנן ולהתאים למראה הכניסה והגינה שסביבו. בסוף, יש לו גם תפקיד, למנוע חדירה של גשם או שמש למפתן הדלת, ויש לקחת בחשבון גם את התפקיד הזה, בעת הבחירה בגגון. כדאי לכם, כפי שמומלץ תמיד, להתייעץ עם בעלי מקצוע מבינים בתחום, וכך לא לגלות כבר אחר מעשה, ששמתם גגון לא מתאים לצבע הדלת, או שכל טיפות הגשם מגיעות מצדו השני.

הכנסו לחנות שלנו >> www.brz.co.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן