חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך אפשר לצמצם את ההוצאות המשפחתיות?

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

כאשר מדובר במשפחה של 4 נפשות או יותר, חייבים לדעת לנהל את התקציב המשפחתי על מנת להימנע ממינוס בבנק ומהצורך לקחת הלוואה. קבלו מספר טיפים לצמצום ההוצאות המשפחתיות.

ההוצאות המשפחתיות כוללות בילויים, בתי מלון, מסעדות, קניות של מזון ובגדים, חוגים, אינטרנט, הוצאות דלק וחשבונות שוטפים. ניתן לצמצם אותם אם נוהגים בחוכמה.

בניית תקציב משפחתי

ההתנהלות הכלכלית במשפחה צריכה להיות תחת בקרה ולפיכך מומלץ להגדיר מהו התקציב המשפחתי החודשי ולעמוד בו. למשל, אם התקציב המשפחתי הוא 20,000 ₪ בחודש יש לפרט כמה אתם צריכים להוציא ממנו על קניות של אוכל, דלק, חשבונות, חוגים וכד' ומה נותר עבור בילוי. כלומר חלקו את התקציב ל-4 שבועות לכל סעיף. נהלו רישום של ההוצאות ובדקו במה אתם יכולים לצמצם ובמה לא. לגבי קניית בגדים לא מדובר על הוצאה קבועה ולכן היא תבוא על חשבון הוצאה אחרת.

כיצד להוזיל עלויות?

על מנת לשלוט בחלוקה של התקציב וליהנות מבילוי משפחתי מומלץ לבחור בבילויים חינמיים כמו טיולים בחיק הטבע, פעילויות חינמיות של העירייה במקום מגוריכם, פארקים בשכונה ופעילויות ספורטיביות משותפות. על מנת לרכוש בגדים ומוצרים לבית חפשו את המבצעים של 1+1 ומבצעי סוף עונה ורק אז רכשו את הביגוד הנחוץ.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

אודות טיפ-טופ!

טיפ טופ  הוא פורטל התוכן המרכזי של ישראל! כאן תוכלו למצוא את כל מה שחדש, עדכונים, מעט מעט צהוב והרבה תוכן איכותי :)

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן