חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איי סיישל או זנזיבר? לאן מומלץ יותר ולמה?

תוכן עניינים
עמית כפרי

עמית כפרי, עורכת תוכן ראשית.

כולם מפנטזים על טיסה חלומית חופי הטורקיז של איי סיישל או זנזיבר. אז כשאתם מגיעים לקראת הטיול החלומי שלכם, מה עדיף – איי סיישל או זנזיבר?

מה מיוחד בזנזיבר?

זנזיבר השוכנת מערבית יותר לעומת איי סיישל, הינה אי המהווה חלק מטנזניה. זנזיבר מציעה מגוון רחב של תרבויות וטעמים וזאת בזכות ההיסטוריה העשירה שלה והעובדה ששימשה אזור מעבר וסחר מרכזי. בזנזיבר תוכלו למצוא חופים טרופיים יפיפיים, להנות מספורט ימי, צלילה, חיות בר וחיוך מים מגוונות ולהנות מחופשה חלומית. לעומת איי סיישל, זנזיבר היא יעד זול יותר ומשתלם יותר. 

מה מיוחד באיי סיישל?

בדומה לזנזיבר, איי סיישל מציעה גם היא חופים טרופיים יפיפיים ומיוחדים. איי סיישל הוא אתר המאופיין כארכיפלג (קבוצת איים) כאשר לכל אי יש את הייחודיות שלו. אומנם איי סיישל יקרים יותר לעומת זנזיבר, אך מדובר באתר תיירות יוקרתי יותר שם ניתן להנות יותר מצלילה וכן רמת שמירת הטבע שם גבוהה יותר באופן מורגש. כאשר אתם מגיעים לאיי סיישל, מומלץ לבקר לפחות בשני איים ולהנות מהייחודיות שלהם.

במה כדאי לבחור?

הבחירה בין איי סיישל לבין זנזיבר היא בחירה קשה והיא בעיקר תלויה בתקציב שלכם, כמות הזמן שיש לכם ומה תרצו לראות. בסופו של דבר מדובר באיים דומים במאפיינים שלהם שתוכלו להפיק משניהם חופשה חלומית, משפחתית או רומנטית. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו מייל והצטרפו לאלפי הגולשים שלנו!

דילוג לתוכן